Tuesday, March 23, 2010

就这么刚好

到底是为什么最近我在走衰运?
究竟我犯到什么?
要我做什么才能不要再这样衰?

真的!
我真的很衰!
衰爆了!
从来没有这样衰过!
衰到贴地!

神啊,救救我呀!
我不想再衰下去。。。

想听听我的衰事吗?
即无聊又无趣,
再加上我懒惰写太长。。。
在这就简短缩写吧~

今年年初,
就烦做工的问题,
再来就烦成绩的问题,
现在烦着继续升学的问题。

做工的问题,
很多,
之前有交待过了,
这里不想多谈。

成绩的问题,
就是SPM咯。
考到这样的成绩,
心灰意冷~

最后升学的问题,
这是一个大问题!
考到这样的成绩要升学是个大问题!
备注: 是要达到我的目标,我要的选择啦~

就这么刚好少一科A,丢了奖学金!
就这么刚好今年没有给优惠!
就这么刚好没有人愿意和我读一样科系!
就这么刚好没人可以载我去上学!
就这么刚好我以为已把所有问题都解决时朋友突然说不能载!
就这么刚好遇到那些不知所谓的counselors!
就这么刚好妈咪复印我的身份证有出错!
就这么刚好忘了给我爸签上他的大名!
就这么刚好去了三次却没有任何人告诉我要带正本!
就这么刚好已交表格的朋友忘记告诉我要带正本!

每遇到一次衰的就这么刚好后,
我都必须想办法解决。
成功解决时,
另一个就这么刚好又出现。
到底要我怎么做啊?
告诉我就行了呀,
不需要来这样玩我吧?!
在挑战本人的耐性吗?
那我告诉你,
你赢了!

妈的,
世界上真的有这么多这样刚好的事吗?
怎么不看有
就这么刚好有朋友和我读一样科系?
就这么刚好她们能载我去学校?
就这么刚好成功交上报名表格不需要我再去第五次
我只要求这三个的就这么刚好而已。。。
为什么偏偏却丢给我那十个烂的就这么刚好
以三个换十个,
不过分吧?

是我犯到了什么吗?
为什么问题总在不断地出现?
从年初就开始了!
究竟我这段衰运,
几时才能够划上句点?



笔于2010年3月23日
1330

6 comments:

Akira 思胜 said...

有问题出现就要解决, 这样才能成长啊...

WezLeY said...

只是。。。
好累。。。。。

Kevin~VeXz said...

ok my dear friend here... you give yourself too much stress d >.< less an A no scholarships never mind, next time in future do it better. don't give yourself stress on things which was over. no special offer never mind, people can't always life on other's offer, work hard to get what you want. it is ok if no people willing to take the same course with you, there have their own likes, i believe u can make new friends there, but at the early state you need to control your feelings, because in a new place with unknown peoples it will be quite lonely i understand, just like yesterday while i'm at komtar walk >.< . while transport, you might need to take bus and walk a little, im sorry that i cant think of other way to solve this. @@ counselors ... no comment. where do you find them? i don't rely much from them, just hear what they say as an opinion, i seek of many peoples opinions besides counselors. try double check on the documents when you go out, it is ok to spent some time on checking, to prevent errors. forgetful is ok ^^ try to be forgetful on your unhappy feelings >.< . next time whenever you want to register something remember to bring on real document then will be fine. before when i register UTAR they just state for a true copy, then i send a photostatted copy for them. then they request for another true copy again, then i phone to ask them, they said every document send need to have the signature of school principal, im so 'lucky' that time was school holiday then i need to get the signature after 1 week. =.= they say i need to pay another rm50 and re-register again. then finally they send a letter and tell me that they cant receive me. means that im like throwing rm100 into the sea d! ^^ but is ok for me because i im not well enough for them to take me. don't make yourself feel unlucky, accept every things as what it must be like that, the only things u can to is face it, try a different way, work hard on it and be happy with it. u can make your day lucky and unlucky just by the way you think ^^ aikx i seems to talk so much.... sorry, i just hope some of my opinions can help you. hope u can find your "句点" soon

WezLeY said...

Kevin
Hehe.
Really thanks you and appreciated much on ur opinions^^

Kevin~VeXz said...

ok >.< i type too long dee sorry...

WezLeY said...

Kevin
Is okay...